Le chat filou


L'any passat a la fira Creativa de Barcelona em vaig comprar un kit de couture de l'Atelier d'Éole. Són una parella de francesos que vénen kits de costura molt divertits, com podeu veure a la seva pàgina. 
L'année dernière à la foire Créativa de Barcelone j'ai acheté un kit couture de l'Atelier d'Éole. Il s'agit d'un couple de français qui vendent des kits de coutures très sympas, comme vous pouvez voir sur leur site internet.




Suposo que la meva debilitat pels gats em va fer que el del gat i el ratolí em cridés l'atenció.
J'imagine que c'est ma faiblesse envers les chats ce qui m'a fait que celui du chat et la souris m'attire l'attention.


M'ho he pres amb calma.. mai trobava el moment d'acabar-lo.. però al final l'he fet! 

Us agrada?? ;)
J'ai pris mon temps.. je trouvais jamais le moment de le finir.. mais ça y est!
Vous aimez?? ;)




3 comentaris:

  1. Nena!!!!! Què maco!!! Has deixat el llistó MOLT alt!!!! No sé si atrevir-me a provar-ho.... ;)

    Per cert, els botons xulíssims!!!! ;)

    ResponElimina
  2. Adorables!!! (Em sembla que en francès és diu d'igual manera)

    ResponElimina