Potser moltes de vosaltres ja coneixeu el Pinterest, però per a mi era una página desconeguda fins fa unes setmanes.
Peut-être certaines d'entre vous connaissez déjà le site Pinterest. Moi, par contre, je l'ai découvert qu'il y a quelques semaines.

Per a les que encara esteu descobrint la web, igual que jo! ;), aquí us passo l'enllaç a alguns lloc d'interès que he trobat jo fent una passejada per les seves imatges.
Pour celles qui sont encore en train de découvrir le site, comme moi! ;), voici le link à quelques sites intéressants que j'ai trouvé.

Podeu trovar tutorials per fer un monedero:
Vous trouverez des tutos pour faire un compagnon:

http://pinterest.com/pin/147000375309958823/

O una faldilla per a aquest estiu
Ou une jupe pour cet été

http://pinterest.com/pin/523613894146501038/

A través de Pinterest podeu descubrir nous blogs i conèixer gent que fa coses molt xules!
À travers Pinterest vous découvrez des nouveaux blogs et vous entrez en contact avec des gens qui font des trucs vraiement chouettes!

Podeu aprendre a través de les fotos que pengen o també podeu accedir directament al seu blog, ja que hi ha un enllaç que et reenvia al blog de qui ha publicat l'entrada.
Vous apprenez grâces aux photos du site et vous pouvez aussi acceder directement au blog de celui qui a publié l'entrée.

Sembla que m'hagin pagat per la publicitat, no? Res d'això! Però crec que és una idea genial pera les bloggeres com jo! :P
On dirait que je suis engagée par le site, non? Pas du tout! Mais je crois que c'est une idée géniale pour les blogueuses comme moi! :P

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada