Bolso d'estiu Beige & Negre


Aquí teniu el segon bolso de l'estiu, un xic més seriós.


Voici le deuxiem sac d'été, un peu plus sérieux.




Amb unes nanses de cuir i unes tanques metàl.liques, aquest model és molt pràctic per a posar-lo a la rentadora. Només s'han de desenganxar les tanques metàl.liques i es pot ficar directament a rentar a màquina.


Avec des anses en cuir et des fermoirs métalliques, ce modèle est très pratique pour le laver à la machine. Il faut juste enlever les fermoirs métalliques et il est prêt. 







Té una butxaqueta interior per ficar el mòbil o petits necessers.

Il a une pochette intérieur pour ranger le téléphone portable ou une petite trousse de maquillage.




La Nora no s'ha volgut perdre ni un moment de la costura. Val a dir que l'he tingut asseguda a tot moment al meu costat. Com ara mateix mentre escric aquestes línies.. és una bona companyia! ;)

La Nora n'a raté un moment de la couture des sacs. Elle a été assise à côté de moi à tout moment. Même maintenant pendant que j'écris ces lignes.. c'est une bonne collègue! ;)






Aquest bolso ha estat un regal per a la meva mare.. que s'ha de dir que li ha encantat! (suposo que és fàcil que li agradi a la mama.. ;))

Ce sac est un cadeau pour ma mère.. il faut dire qu'elle a adoré! (pas difficile qu'elle aime mon travail quand je parle de ma maman.. ;))

2 comentaris:

  1. Supermaco!!!! I sense patró, dius??? Artista!!!!

    ResponElimina
  2. jejeje... GRÀCIES MIRIAM!!
    no sé què seria d'aquest blog sense els teus comentaris!!! jijii
    ara falta que t'animis tu a obrir el teu!! ;)
    petonetsS!

    ResponElimina