Hola noies!
Coucou les filles!

Segurament algunes de vosaltres encara esteu fent escapades a la fira Creativa de Barcelona.. Doncs jo ja he fet la feina! 
Probablement quelques-unes d'entre vous êtes maintenant à la foire Creativa de Barcelone.. ben, moi j'ai déjà fait mon tour!


Ahir, amb un grup d'amigues, vam decidir anar a fer un volt per la fira. La veritat és que la quantitat d'oferta que hi ha fa que t'hagis de prendre la tarda amb calma.. teniu tot el que vulgueu de merceria, llanes, patchwork, scrapbooking i un munt de kits proposats per les venedores (entre ellems moltes franceses).
Hier, avec un groupe d'amies, nous avons décidé de passer faire un tour par la foire. La quantité d'offre qu'il y a t'oblige à prendre ton temps pour tout visiter.. vous trouverez des trucs de merceries, des laines, du patchwork, du scrapbooking et plein de kits proposés par les vendeuses (avec une forte présence des français!).  


Aquest any, justament, a mi m'ha agafat pels kits! No m'havia comprat mai un.. però estic prou motivada amb els que he agafat. 
Cette année moi je me suis décidée par les kits! J'en avais jamais achetés...mais je suis contente d'avoir pris ceux que j'ai.

Primer de tot, un kit per fer un porta-pastissos a Idées Patchwork. No he penjat el link perquè tenen la web en obres.. però he adjuntat l'adreça de correu per si els voleu escriure. Crec que és el primer kit que faré! Ja passaré fotos ;)

Tout d'abord, j'ai pris un kit pour faire un porte-gateau chez Idées Patchwork. Je n'affiche pas le link parce que leur site est en travaux.. mais vous avez l'adresse mail si vous voulez les contacter. Je crois que je vais commencer par celui-ci! J'afficherai des photos ;)

Després, un kit "d'aguantapuertas" (estaria bé conèxier la paraula en català) de L'atelier d'Eole. És el model "Le chat et la souris", que el podeu trobar a la web. Us aconsello que feu una ullada perquè val realment la pena.
La Delphine i l'Stéphane són una parella de francesos, de Nantes, amb els que és un plaer parlar una estona. Estan molt motivats amb la feina que fan, a més de tenir uns dissenys molt originals.  

Puis, un kit "cale-portes" de L'atelier d'Eole. C'est le modèle "Le chat et la souris", il est sur le site. Je vous aconseille carrément faire un coup d'oeil parce que ça vaut le coup.
Delphine et Stéphane sont un couple de Nantes avec qui c'est vraiement un plaisir de parler. Ils sont très motivés par leur boulot et ils ont des idées vraiement originales.



Finalment, em vaig comprar uns cabdells de llana a Kilamawool. Ténen una gran varietat de llanes 100% i en uns colors molt macos. La propietaria és la mateixa que ha publicat el llibre Taller de Ganchillo a l'editorial Blume, l'Erika Knight.
Finalement, j'ai acheté des pelotes de laines chez Kilamawool. Ils ont une grande variété de laines 100% et avec des couleurs vraiement jolies. La propriétaire est Erika Knight, la même dame qui fait des publications de livres.

Bé, ja veieu que aquest any no m'he estat de res! Ara falta que trobi el temps per fer tot el que vull fer.. :P
Bon, cette année je me suis régalée! Maintenant je dois trouver le temps pour tout faire.. :P

Espero poder escriure aviat, mentrestant us desitjo un molt bon cap de setmana!
J'espère avoir un moment pour vous écrire bientôt. En attendant, je vous souhaite un très bon week-end!

2 comentaris:

  1. Ja tinc ganes de veure com quedaran els kits que has comprat!!!!! :)

    ResponElimina
  2. I jo de veure el teu blog miriam!!! Quan el publicaras??? ;)

    ResponElimina