Marché de Noël

Ja tenim aquí el Nadal! Ha arribat de cop, no ens ha donat ni temps de fer-nos a la idea! 
Noël arrive! Il est arrivé tout d'un coup, mais le voilà!

Però els carrers i les botigues ja comencen a estar decorats, i fa goig passejar per la ciutat. Aprofitant una escapadeta de cap de setmana a Montpellier, no podia deixar escapar una visiteta al Marché de Noël que va començar la setmana passada. A França tenen una sensibilitat especial per decorar aquests mercats. Passejant pels carrers sembla que facis un viatge en el temps i que et traslladis a un conte.
Les rues et les boutiques sont déjà décorées, et ça fait plaisir de se promener par la ville. J'ai profité d'une sortie de week-end sur Montpellier pour rendre visite au Marché de Noël, visite obligée. J'adore la sensibilité des français pour décorer les marchés. En marchant par les rues on dirait qu'on voyage dans le temps.



La visiteta també ha donat per comprar la meva revista preferida, Modes et travaux, que proposa cada mes un recull de receptes de cuina i idees de manualitats i costura, entre altres. Feu un cop d'ull, ja veureu que val la pena!
La visite m'a aussi permis d'acheter ma revue préférée, Modes et travaux, qui propose tous les mois recueil de recettes de cuisine ainsi que des idées de travaux manuels et de couture, entre d'autres. Feu un cop d'ull, ja veureu que val la pena!

Aprofitant l'entrada, cal que parli del nou blog d'una amiga, la Miriam, que es diu Un raconet de fils. Està a tope amb la costura, amb el ganxet i amb tot el que li cau a les mans, perquè té una motivació que no l'atura!! Des d'aquí desitjar-li moooolta sort amb el nou projecte! :P
Je profite de cette entrée pour parler du nouveau blog d'une amie, Miriam. Il s'appelle
Un raconet de fils (Un coin de fils). Elle s'y a mis à fond avec la couture, le crochet et tout ce qui tombe entre ses mains. Elle a une motivation imparable! Je lui souhaite une trèees bonne chance avec son nouveau projet! :P

2 comentaris:

  1. Guapa!!!! Grácies per la menció!!! ;)
    Però haig de dir que la culpa és tota teva, que m'has contagiat el gust per les teles i fils!!!!

    I... Segur que només va caure una revista en aquest mercat??? ;)

    ResponElimina
  2. jejeje..doncs sip! tot i que no t'ho creguis! ;)
    encara he d'acabar els kits i les llanes que em vaig comprar a la fira creativa... :P

    ResponElimina