Bufanda d'home de ganxet


Bona tarda!

Com van les festes nadalenques? A tope de menjar, segur! ;)

Jo he aprofitat aquests dies de vacances per reprendre els meus "artilugios" de costura, que ja tocava! Aquesta vegada he agafat les llanes i l'agulla de ganxet, i li he fet una bufanda al Raül. Que ja li calia! Aquesta temporada encara no li havia fet, i no puc deixar que el meu maridet s'encostipi :P
 
Aquí teniu una imatge de les llanes. He agafat unes llanes marrones que vaig comprar a França (una mega compra que vaig fer amb la idea de fer un jersei.. que es va quedar en això..una idea..) i unes llanes verdoses que vaig comprar a la fira creativa. Són la marca de llanes que ha creat l'Erika Knight, Kilamawool, la que va fer el llibre "Taller de ganchillo" (que per cert m'ha portat el Pare Noël ;)). I les he treballat amb una agulla del 5.

Bé, així què us sembla, mola la bufanda? A la Nora li ha agradat tant.. que se la volia menjar! :P

2 comentaris:

  1. M'encanta!!!!! L'has feta en molt poc temps, no???? Estic seguríssima que al Raül li ha agradat molt, oi????

    ResponElimina