Una llarga espera...


Doncs sip.. ha estat una llarga espera.. i no només pel que he trigat a escriure al blog.. que moltes devíeu pensar que ja l'havia abandonat.. doncs no! No és que no hagi volgut escriure és que no he tingut temps. I el motiu d'aquesta llarga espera és l'espera que porto jo.. de 9 mesos ni més ni menys!! :)))
Beh ouais.. ça a été une longue attente.. et pas seulement parce que j'ai pris mon temps à ecrire à nouveau sur mon blog.. j'imagine que quelques-unes d'entre vous avez pensé "tiens.. ella a abandonné le blog.." beh non! C'était un retard qui fait au total 9 mois.. 

Sísí, ho heu entès bé, estem esperant l'arribada del nostre peke!! està prevista per finals d'agost.. però aquestes coses.. ja se sap.. que ne realitat no se sap! :P
Vous avez bien compris! Neuf mois qui font l'arrivée de notre petit!! elle est prévue pour la fin du mois d'août.. mais ces choses-là.. on le sait.. que en réalité on sait jamais!! :P

Així que entre preparatius per l'arribada del nadó i canvis varis personals (entre d'altres, una nova mudança per poder tenir lloc tots a la família), malauradament la costura ha quedat de costat. Això sí, prometo que ara que començo a tenir temps, tornaré a fer cosetes!! De fet, ja tinc algun projecte en ment.. i alguna coseta que he començat també :P
Donc entre les préparatifs du nouveau-né et les changements perso (entre d'autres, un nouveau déménagement afin d'avoir plus de place à la maison), malheureusement la couture a dû rester de côté. Mais je vous promets que maintenant que j'ai du temps à nouveau je vais prendre des nouveaux projets! En fait, j'en ai déjà quelques-uns dans la tête, d'autres je les ai déjà commencés.. :P

A la propera entrada explicaré una mica més aquests projectes..
Que tingueu una molt bona revetlla i felicitats a tots els Joan's!!
Dans la prochaine entrée je vais vous expliquer plus en détail..
Bonne Saint Jean!!*

* c'est une fête catalane très fêtée, vous pouvez lire là:
http://fr.wikipedia.org/wiki/F%C3%AAte_de_la_Saint-Jean


4 comentaris:

  1. Quan m'alegro!!! Felicitats ;)
    Amb ganes de saber els teus projectes :)
    Un petonàs guapa!

    ResponElimina
  2. Doncs jo era de les que pensava que havies abandonat el blog i la costura jeje... però m'alegro de saber que no i moltes felicitats per l'embaràs!!! :)

    ResponElimina
  3. :))) gràcies vane!! :P
    tot i no escriure al blog, he anat seguint COSIR I FER AMPOLLES i veig que seguiu amb molta marxa! me n'alegro!! ;)

    ResponElimina
  4. Miriam felicitats pels teus gatets! ja he vist que són un èxit! :P

    ResponElimina