Granny square


Aquí teniu els quadradets de granny square que vaig començar a fer.. que ho vaig dir.. i ho vaig fer!! tot i que a poc a poc.. però aquí us ensenyo alguns dels que tinc perquè veieu com van quedant.
Voilà les granny square que j'ai commencé faire.. j'avais dit que j'allais commencer la couverture avec des granny square.. et c'est vrai!! même si pas à grande vitesse.. voici quelques-uns des carrés terminés.





El tema és que volia fer una manteta.. la clàssica de quadrat granny square.. però a la que he fet uns quants quadrats m'ha semblat que els colors pastel li feien perdre gràcia a la manta.. així que ja els estic buscant una altra funció.. 
En fait, je voulais faire une couverture.. la classique des granny square... mais après réaliser quelques carrés j'ai trouvé que les couleurs pastel n'allaient pas trop avec l'idée de la couverture.. et j'ai pensé à trouver une autre fonction...

Com penseu que quedaran com a coixí?? He pensat en fer un coixí per decorar el bressol del Miquel.. ;)
Qu'en pensez-vous d'un coussin?? J'ai pensé à faire un coussin pour décorer le berceau de Miquel.. ;)



1 comentari:

  1. Què macos!!! Un coixí pot quedar molt bé. Però com a manta també! Per què no fas uns quants "grannies" de colors més cridaners (per exemple alguna combinació de lila amb taronja) i els mescles amb els altres grannies? Pot quedar divertida :)

    ResponElimina