Petite veste japonaise



Hola de nou!
Sembla que tingui el blog abandonat..però no és així! Només és que últimament he estat molt liada amb temes de feina i no li he pogut dedicar massa temps a la costura.
Rebonjour!
On dirait que j'ai abandonné mon blog.. mais c'est pas vraie! C'est juste que ces derniers temps j'ai été très occupée avec mon boulot et j'ai pas pu trouver du temps à consacrer à la couture.

Però finalement he acabat el projecte que tenia des de fa més de dos mesos. És una jaqueta-camisa que vaig veure a un llibre japonès. Aquest és el patró:
Mais finalement j'ai fini un projet que j'avais depuis il y a deux mois. Il s'agit d'une chemise-veste que j'ai trouvé sur un livre japonais. Voilà le patron:



Vaig trigar el meu temps a fer el patró de paper.
J'ai pris mon temps à faire le patron sur papier. 


  



Però finalment, aquest és el resultat. Estic molt orgullosa de la feina que he fet! ;)
Finalement, voilà le résultat. Je suis très fière de mon travail! ;) 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada