Banderoles - Guirlande de fanions


Què us semblen aquestes banderoles? ;)
Qu'en pensez-vous de ces guirlandes de fanions? ;)


 

És una cosa mooooolt senzilla de fer, però a l'hora crec que li dóna un toc molt alegre i divertit a l'habitació d'un nen. Sempre m'havíen agradat, i ara que comencem a preparar l'habitació del Miquel, no em podia estar de fer-nes unes! :P
C'est un truc trèeeees facile à faire, mais qui donne em même temps une touche très gaie et amusante à la chambre d'un enfant. J'ai toujours aimé les fanions, et maintenant qu'on a commencé préparer la chambre de Miquel j'ai pas hésité à les faire! :P 


I així queden posades! la foto m'ha quedat una mica fosca.. però perquè us feu una idea de com queden. Xules eh? ;)
Et voilà le resultat! la photo es un peu obscure... mais vous pouvez avoir une idée du résultat final. Elles sont mignones, n'est-ce pas? ;) 

2 comentaris:

  1. ES-PEC-TA-CU-LARS!!!! T'han quedat genials! Les teles són super maques!!!
    M'agraden molt! :)

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies bonica!! Les teles verdes les vaig comprar amb tu a Puigcerdà, a la fira de l'any passat :P

    ResponElimina