Peucs - Chaussons


Una manualitat de ganxet ràpida de fer i que queda molt xula: els peucs.
Heu provat de fer-los mai? Vaig trobar aquest tutorial per internet
http://leblogdecam.canalblog.com/archives/2010/02/08/16837569.html 

Une petit travail de crochet qui est rapide de faire et qui donne des beaux résultats: les chaussons!
Vous avez jamais essayez de les faire? J'ai trouvé ce tuto sur internet    
http://leblogdecam.canalblog.com/archives/2010/02/08/16837569.html 



i vaig canviar la versió de mitja a ganxet.
Els punts, és clar, no corresponen amb els de mitja, però vaig calcular més o menys les mides amb ganxet. Després, només queda, a mida que el peke creixi, anar augmentant punts :P

et j'ai changé la version tricot à crochet.
Les mailles ne sont pas les mêmes qu'en tricot, bien sür, mais j'ai calculé à peu près les mesures avec le crochet. Puis, il reste qu'adapter la mesure à l'âge du petit au fur et à mesure qu'il grandi :P


* Si voulez les mesures dels peucs, escriviu-me, puc enviar-vos el dibuix que vaig fer amb les indications ;)
 * Si vous voulez les mesures de ces petits chaussons, contactez-moi, je peux vous envoyer le dessin que j'ai fait avec les indications ;) 

1 comentari: